info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Lelaki Handsome Vs Lelaki X Handsome

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...
kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfectkalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam
pecah rumah!
kalau lelaki handsome menolong perempuan yg
diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero
filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang
diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...
kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan
tuh!
kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok
saja luarannya)...
kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus... penuh
kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus
menyayangi...
kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalamkalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...
kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya
tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya
ya?...
kalau lelaki handsome menuang air ke gelas
perempuan
perempuan akan cakap: ini barulah lelaki gentlemenkalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas
perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang
begitu....
kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to
cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan
ni?
heheheheh.....

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

kenangan 2009 bersama abg amar...

mase fom 3....
syah,abg amar n me...
kenangan jew...
dah 2 taun belalu...

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

....TrUe LoVe...

love is wonderful,
once we have love,
we will never left it behind us,
But,
when love gone.
it hurts a lot!
But,
what's how we learn how
to find love.
to get a true love,
it's not easy,
But if we keep trying
we get it.
it's just something that we
really want i,
nobody hate it!
Lastly,
LOVE
keep our forever with us.



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

errmm...

hye......
sarah x tau la nk update ape....
x dew cite....
nk wat pew ekkk...
sape2 ade idea x....
sarah ngh poning nie....
lalallalalala~
weeee~
boooooossssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn..
la...
u know x...
i very2 bosannn(bhse rojak)
huuhu

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

salam perkenalan...

assalamualaikum w.b.t..
hye..!!
salam perkenalan.
sy blogger baru disini..
nama sy nor maisarah
korg leh pggl sy sarah..
i'm 17years old...
sy stay di johor..
please follow me k...
k la...
bye...
muuaahh..
salam... 

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥