info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



PLKN

Hai salam 1 malaysia,
salam 1 blogger, 
salam..salam..salam..
Nampakkan tajuk entry nie... 
PLKN..!!!
kenapa PLKN??
ala...korang nie...macam x tau ..lau dah abis SPM ape lagi an..
mesti ade yang kena panggil masuk PLKN...termasuk la sarah..hehe...
sarah dah tau lama dah yang sarah dapat..
and hari nie tujuan sarah bukak laman web PLKN too nak semak penempatan PLKN..
harapan sarah nak dapat kumpulan pertama...tapi x dapat...huhu..hampeh..!! x best la...nak kumpulan pertama...!!..nak kumpulan pertama!!...nk kumpulan pertama..!!
tapi sarah dapat kumpulan kedua or ketiga...huhu...nasib la...haha
x suke la ...lame too...nak tunggu kumpulan kedua or ketiga...
ermmm..nak buat ape ek cuti2 nie...ade sape2 yang ade idea x..???tolong la...huhu...
ok...stop!!!!.. hah...cukup la...sarah nak cari kerja la lau camni...bosan la dok umah lame2...
sekurang2 dapat juga pengalaman barukan lau kite kerja...tol x sayang...sayang n sayang..hehe..
sampai sini je la entry untuk hari nie...x tau nak taip ape lagi...huhu...

1 HASRAT 1 SEMANGAT 1 TEKAD..

bersama-sama berkhidmat untuk negara...

Wira wirawati harapan bangsa
Tiba masa kita berjasa
Kita sahut cabaran bederas seiringan
Demi mencapai wawasan.
Kenali rakan pelbagai budaya
Selami warisan kita yang kaya
Bersama bergandingan tiada perbezaan
Kita Warga Malaysia.
Berkhidmat untuk negara
Berbakti penuh setia
Satu hasrat satu semangat satu tekad bersama.
Kami wira wirawati negara
Kini masa kami berjaya
Kami sahut cabaran berderas seiringan
Kami pasti mencapai wawasan.
Kita sahut cabaran bersama bergandingan
Berkhimat untuk negara
MALAYSIA!!!

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

5 Prince n Princess sedang komen:

CintaZulaikha said...

tu kalau dapat, kalau tak dpt camno plak dik??? hehe

Pwincess sarah said...

lau x dapat bagus la...huhu..
tapi adik dapat kumpulan ke2 or 3...
x best la..

ƒαиα❥ said...

waa.. best taw plkn! akak rindu gile kt plkn. nk g lg je ase! huhu

Pwincess sarah said...

hehe..ye ke kak...mmg ramai yg kata lau dah pi too ase cam x nak balik lagi..

ƒαиα❥ said...

mmg pon.. best sgt2!