info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Esok dah Mula Sesi Persekolahan 2012

Holla semua...
Pejam celik pejam celik dah nak mula sesi persekolahankan..pada adik2 yang masih sekolah tu selamat kembali kesekolah(adik2 ea..hehe...tau la sarah dah abis sekolah kan...wee~)
Cakap tentang sekolah...macam-macam ragam an...terutama sekali adik2 yang nak masuk tahun 1...mesti ada yang nangis la..gembira la...hehe..( teringat masa sarah baru masuk tahun 1 dulu..hehe..2001 dalam kenangan...)

Adik2 sekalian...dah siap lom tok pi sekolah esok...barang2 semua dah siapkan lom..hehe...dah puaskan cuti...so time menimba ilmu pula lah..betul x?? adik2 nak pandaikan?? so belajar rajin2 k.. n_n ..
seronok kan dah nak naik sekolah....dapat jumpa kawan2 baru( bagi budak2 form 1 la..) dapat jumpa kawan2 lama...semua la...pakai smart2(bagi lelaki) ,pakai cantik2( bagi perempuan) seronokkan...tapi ingat kita pi sekolah bukan untuk melaram or menunjuk2...kita ada tujuan..untuk menimba ilmu...ingat tu...

Pada adik2 yang tahun 6, form 3 and form 5 tu...nie la tahun yang paling menakutkan bagi diowang...(macam sarah gak taun lepas SPM) taun nie diowang nak amik UPSR, PMR, SPM... (pada adik angkat sarah ..sarah nak ucapkan gudluck to AdeQ Teha, AdeQ ecah, AdeQ ashraf, AdeQ Afie, and semua adik2 akak yang lain..tak lupa gak tok Zul...) 

Tapikan lau dipikir2 seronok gak sekolah nie...(dah abis sekolah baru sedar mcm nie la dak sekarang hehe..)
So kalian yang akan ke sekolah esok...jangan lupa bangun pagi tau....hehe..pape pown...mulakan azam korang esok untuk belajar bersungguh2...buat homework,...study smart(jangan study hard tau) ...jangan nakai2...ingat pesan mak ayah...jangan ponteng lak ea...tak baik tau..hehe...ingat...

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH>> 

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

3 Prince n Princess sedang komen:

CintaZulaikha said...

tak sabar nak tgu anak akak masuk skolah...hehhe

diana said...

semangat macam kasut baru la...
makin hari makin kotor..
makin hari semangat pun pudar..ekekeke

Pwincess sarah said...

hehe..