info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Lelaki Pandai memasak Vs Lelaki tak pandai memasak..


Hai selamat malam semua... hari ni sarah nak bincangkan tentang Lelaki Pandai Memasak vs Lelaki tak Pandai Memasak....lau perempuan mesti lah kena pandai memasakkan tu tak kesah sangat...tapi sekarang nie sarah nak bincangkan tentang lelaki ni.... antara lelaki yang pandai memasak dan lelaki yang tak pandaI memasak yang mane yang menjadi pilihan korang...??? cer kongsi... 
Lau sarah la...sarah suka lelaki yang pandai memasak....kenapa sarah suka lelaki pandai masak?? 
*sebabnya lau dah kahwin diowang leh masakkan tok kite an sweet...selalu kite je an yang masak an tok dye....(tapi x la sampai jadi macam mr mama too) ...
*lau kite saket pown kite x yah risau x de orang yang nak masakkan tok kite kan...
*lelaki yang pandai memasak nie pada pandangan sarah la dye sorang yang penyayang...dan pandai hidup berdikari...(mcm ayah and abg ipar sarah).

Lau lelaki yang tak pandai memasak lak...
*mungkin diowang akan pergi makan kat luar lau tinggal sowang2...
*lau time makan too mesti dihidangkan makanannye di atas meja...(mcm tuan besar lak)

ok tu je la pendapat sarah..ngeh~...x tau la betoi ke x...nie berdasarkan pemerhatian sarah dalam family sarah..hehe...anda pula bagaimana..??

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

2 Prince n Princess sedang komen:

Firdaus® said...

uitss..sy lelaki yg pandai memasak n minat memasak.sy slalu masak kat umah sewa ni..hehehe btw salam perkenalan..

do follow my blog ye~

Pwincess sarah said...

hehe...suke..suke..
:)
salam kenal gak..