info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



si comel Teletubbies..






HAi alll...hehe...see tajuk entry di atas...gempak x....?? x pown kan..
ehh...ehhh..siapa yang tak kenal dengan teletubbies nie angkat tangan..?? (mmg kesian yg x tau too hehe..) ..sarah memang minat ngan cerita nie...dulu masa kecik2 lau tak salah masa umur sarah 6tahun kot sarah memang suka tengok cerita nie...setiap pagi je bukak tv2 tengok cerita teletubbies nie...dekat kabinet tv too abis penuh dengan sticker teletubbies...siapa unya kerja?? sarah la too hehe...tapi sekarang dah tak de kan cerita nie...lau nak tengok pown tengok at you tube.. rindu ngan diowang....
sarah say : ehh..oohh(wat muka comel cam diowang) ..
mana yang tak kenal ngan diowang mai sarah kenalkan...

*yang warna purple dengan bentuk segitiga kat kepala tu nama dia Tinky Winky..
Tinky Winky yang paling tua..dia nie lelaki tau...hehe...barang kesayangan dia pulak beg tangan...
*yang warna Hijau dgn garis lurus kat kepala pula nama dia Dipsy...
Dipsy nie pown lelaki gak....barang kesayangan dia topi bercorak hitam putih...(muka dia hitam sikit an..hehe..)
*yang warna kuning to pula nama dia laa laa...
Laa laa nie perempuan..mempunyai bentuk spiral diatas kepala dia...
lala nie suka main bola dan bolanya pown warna kuning..
*yang warna merah lak nama dia Po..
comelkan po nie...sarah paling suka ngan po nie..paling kecil..paling comel...
Dia mempunyai bentuk lingkaran di kepalanya..Hobi dia pula suka main skuter...(comel...)





Untuk pengetahuan korang teletubbies nie anak yatim piatu...cian kan...Dia nie tak de kawan lain selain dengan vacuum cleaner.....lau de masalah pape masing2 mesti cerita dengan vacuum too...
Makanan kegemaran teletubbies nie adalah pancake...hampir setiap hari mereka buat pancake.....
Teletubbies say: Ehh-Ohh... 
lepas too peluk2...hehe...comel...meyh tengok teletubbies at bawah nie...

Ehh-ohh.....
P/S: cuba la kat tv di mainkan lagi cerita teletubbies nie kan best...

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

3 Prince n Princess sedang komen:

Isma Subindin said...

slalu tgk bnde ni mse zaman muda dlu~~:P

cerita best said...

pakjoe ingat lagi masa zaman pakjoe kecil2 dulu pakjoe selalu le tgk cita 2 hehehehe(dok diam tau jgn bg tau dekat org yg pakjoe tgk cita nie hehehehe)

Pwincess sarah said...

@Isma Subindin : hee~..best an..an.. :D

@cerita best : hehe...ok pak joe ...:D