info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



4 tahun sekali...tahun lompat..!!

selamat pagi ..
Apa yang 4 tahun sekali..4 tahun sekali nie ek...
hehe...
ala...hari nie kan 29/2/2012..juga merupakan tahun lompat...awak..awak..tau tak??? tarikh nie cuma 4 tahun sekali je ...pada sesiapa yang lahir pada tahun nie macam mana ek dia sambut besday...kena tunggu 4 tahun akan datang baru sambut ea...mesti diowang sambut besar-besaran la kan...ye la...4 tahun sekali je diowang boleh sambut..hehe... unikkan tarikh nie....

Di kesempatan ini sarah nak ucapkan selamat hari lahir pada rakan2 yang lahir pada 29/2 ni....moga hari2 mereka akan ceria selalu dan moga allah swt melindunginya.. amin...
nah lagu dari sarah tok korang..
l
l
V
(sbelum tu stop dulu la musik at blog sarah nie.. ok..)



next song... ^_^

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

Cik FaRiZaM said...

salam tahun lompat :)