info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Bile la blog sarah nak bertukar wajah..

holla...toing...toing...selamat petang semua(kol 1.30 dah msuk petangkan..hehe) hari nie hari khamis...
bila la nak tukar wajah blog sarah nie kan..lalala~..
design dah siap dah..tapi tggl nak publishkan kat awak..awak..dan awak semua...
sabar je la ye....tunggu la 18/2/2012 nie...(bkn 18/8 tau..tu besday sarah..hehe..promote besday nmpak) kenapa mesti 18/2..???
kenapa tak hari nie je ek....huh..=.=" mesti la ...18/2 kan blog sarah nie genap 1 tahun...so kena la ganti kulit (mcm ular tu ganti2 kulit...hihi) 100% akan diubah...dari atas sampai bawah...tengok la hasilnya nanti...sebenarnya jelez ngan blog2 len yang cantik2 tu..tu...kat sane tu..--->
blog sape..?? awak la...ye awak yang tengah baca ni...... ^_^..
haha....dah la...stop2...apa yang sarah membebel nie kan..hehe...x matang langsung...umur dah masuk 18 tahun tapi perangai macam budak2...aishh(mengeluh) ok la nak sambung mengedit design tok blog...tang cbox lak nak diedit nie......

P/S : perasan tak tahun nie..semuanya berkaitan dengan 18...18 tu no bertuah sarah ke...hehe... umur 18...besday 18...blog since 18...hoh... O_o ...semua berkaitan dengan angka 18 la...hehe..ok...tu je...daaa...papai...assalamualaikum...adios.....~..

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

3 Prince n Princess sedang komen:

CintaZulaikha said...

musti cantik sgt bila dah bertukar kulit kan..tak sabau nak tgu~

nuyui a.k.a miss YUI said...

18 hb brtday akak..hihi..tiap2 bulan ^__^

Pwincess sarah said...

@CintaZulaikha : hehe...x cantik sgt pown...still tema pink gak..hehe...tunggu 18 hari bulan nie k sis.. ^_^

kak nurul : hehe....gitu pulak ye...