info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Hari nie hari ape..???

toink...toink...toink...
Hari nie hari ape ye....hari nie hari selasa la....
hehe...
bukan la...hari nie kan hari memperingati pejuang negara yang terkorban masa mempertahankan negara kita la untuk memperoleh kemerdekaan...ingat tu....
jangan dok pikir hari valentine je....kita orang islam tak sambut tu semua...
ingat tu "Say no For Valentine day" dan ingat lah hari nie hari pejuang negara...orait...jom tengok ceramah ustaz idrus sat naaa...

Valentine day lebih di spesifikkan kepada hari kekasih.....
kenapa mesti sekalian setahun je hari kekasih....hari lain tak boleh berkasih sayang ke..??? ish3....kesiankan....mesti hari lain asyik gaduh je kot...tak payah tunggu 14/2 sebagai hari kekasih...hari2 boleh jadi hari kekasih...kan..kan...so tahun2 akan datang juga say no pada valentine day ok...
Saya cinta dan sayang akan allah..
saya cinta dan sayang akan rasulullah..
saya cinta dan sayang akan mak dan ayah,.
saya cinta dan sayang akan family saya..
saya juga cinta dan sayang akan kawan-kawan saya...
anda tersenarai tak???
saya sayang dan cinta awak semua.... 
^_^



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

petakbunga said...

Jom joint 1st GA petakbunga...
Gambar adalah bebas.. (: Asalkan hak milik sendiri.. bukan google org lain punya.
nk hantar gmbr adik yg pandai bergaya pn boleh.. abag hensem yg bergaya pn boleh.. ayah smart bergaya pn boleh.. makcik vouge yg bergaya pn boleh.. janji bergaya..:)
petakbunga.blogspot.com