info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Photoshoot di waktu petang bersama my craft..

wink..wink...toink...toink...toink..
jom tengok aktiviti petang sarah photoshoot bersama pocoyo...cinnamoroll...dan lain..lain...ting...tong...ok..1..2..3..action... nie sambungan entry nie..--> entry nie
(inilah 5 sekawan...dulu dye ada angry birdkan...tapi sekarang..angry birdnya dah ada kawan baru...dan dah jumpa pasangan dah pown...hehe...tengok kat akhir entry nie nanti k.. )
berbalik ke aktiviti kita...hehe..
(see...bear pown dah jumpa pasangankan..hehe...tak lama lagi dye akan berpisah juga sebab yang warna purple tu ada org tempah...hehe...tak pe bear biar jauh dimata tapi dekat dihati..^_^ )

(bestkan tengok diowang....5 sekawan...ehh..ehh...ada lagi sorang sebenarnya...nama dia Purin ..yang mana 1 ye..ok..jap tengok kat bawah nie..dan perkenalkan...Purin...)

hah...ini la dye purin yang sarah cakap tu...dye nie baru je sampai dari...dari mana ek..hehe..(hello kitty an friend dok mane..?? ) kat situ la tmpatnye..hehe...buat2 tau je la ye...hehe...
ok..jom pi lokasi seterusnya...
toink..toink..toink.. ^_^

(di sini la tempatnya...kat mana nie..??? dalam pasu...??? ohh...pasu bukan sebarang pasu tau...pasu nie cantik u know...hehe... )


(rapat sungguhkan mereka berdua nie...uhh...sweett...hehe...)

dan sekrang masanya cinnamorall dan purin mengucapkan selamat petang...kami semua nak balik rumah dah..papai...

ok...da semua..purin nak masuk dalam rumah dulu..papai.... 

dan akhirnya mereka hidu bahagia bersama kawan-kawannya....tamat...ehh...sebelum terlupa...nak tgkkan angry bird bersama pasangannya...tengok kat bawah nie..
see..sweetkan...hehe....ok.....dye dah de pasangan so dye x leh la gabung ngan kawan2 dia sangat...biasa la binatang ngah dilamun cinta...hihi...

P/S : hehe...terhibur x...terhiburkan..kan..haha...tolong komen..komen k... sarah nak tengok pendapat korang...hehe....( ini lah hasil keychain2 sarah..boleh dibuat keychain biasa ataupun keychain hpone.)


➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: