info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Review Bujang terlajak


hai..hah..sape dah tengok cerita nie...??? best kan..kan...lau yang belum tengok tu sila silakanlah tengok...serius memang lawak la...mak sarah pown tergelak tengok cerita nie..hehe...jom tengok sinopsis cerita nie...

Sinopsis Bujang Terlajak: Bujang terlajak mengisahkan mengenai 3 rakan karib iaitu Saiful,Nabil dan Johan yang jatuh cinta dan bersaing antara satu sama lain untuk merebut perhatian seorang gadis bernama Puteri .Mereka bertiga adalah ahli silap mata profesional.Ketika membuat rakaman penggambaran sebuah iklan,mereka tertarik dengan puteri yang menjadi model untuk iklan itu.Tiga sekawan ini mengekori Puteri sehingga mereka mengetahui yang puteri adalah seorang guru tadika dan juga model sambilan. Bagi mengenali puteri dengan lebih rapat,Saiful mencungkil rahsia untuk menambat hati puteri daripada ayah puteri yang buta,Haji Hashim,.Dia diberitahu puteri ingin berkahwin dengan seorang yang kurang upaya kerana puteri percaya bahawa dia akan mendapat cinta sejati seperti yang dialami oleh ibunya.Oleh itu ketiga-tiga mereka mula menyamar dengan niat untuk memenangi hati puteri.Pelbagai helah mereka gunakan untuk meraih kasih puteri termasuk menggagalkan rancangan antara satu sama lain.
nak tau lebih lanjut..?? dan siapa pilihan puteri..?? kalian semua kena tengok sendiri la..hehe...ok..

P/S: sarah pown terlambat tengok..hehe..al-maklum la tunggu keluar kat internet gamaknya..hehe...nak tgk kat astro first kami x de astro...so ape gunanya de internet tpi x gunakan..hehe..betoi dak...(kejamnya..)

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

Tihara said...

best ea cite ni :)