info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


21 hari lagi...!! ohh no... (doakan kami ye..)

Hari nie 1 mac ...auw...auw...21 hari lagi!!.. awak tau tak?? 21 hari lagi !!!.. 21 days..!! ohh no..  (terkejut) ..ya allah...
dah rasa dah debarannya...hangat..hangat...debaran semakin hampir......ohh no.. rasa macam nak demam dah... takutt+ seram,... +++++++ huh... (korang tau tak apa yang sarah takutkan sangat then kenapa dengan 21 hari..?? ) ok begini ceritanya...........................................................bla..bla..bla...bla.....bla......(dialog bisu)......tamat..........ekk.. =.="  ok lah serius ok... seperti yang anda sedia maklum keputusan spm 2011 akan diumumkan pada 22 mac 2012... tolak hari nie tinggallah 21 days...ok kawan2...(cuba bertenang..huh..hah..huh..hah) apa2 pun keputusan insyaallah kita boleh terima sebab kita dah usahakan... ada masa lagi ni untuk kita berdoa...marilah kita sama2 buat solat hajat...
jom tengok dialog kat bawah nie.. 

Amin....domo ngan bear nie sebaya sarah tau..hehe...diowang amik result SPM gak nanti..wink..wink..
kita berdoa sama2 ea...amin...





Semoga Kejayaan menanti awak semua....Insyaallah...amin...

P/S: walau apa pun keputusan akan datang janganlah kita sesali..jikalau kita berjaya janganlah sombong dan jikalau kita gagal janganlah kita mudah menyerah tetapi usahalah untuk memperbaiki diri kerana allah swt lebih tau segalanya..insyaallah semoga kita semua berjaya sehingga cita-cita kalian semua tercapai..amin...



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

3 Prince n Princess sedang komen:

Azila Latiff said...

Good Luck ye sarah... :)

Mohd Ridwan said...

Gud luck too!.. Saya pon cuak jugak~

IntaNBerliaN said...

ooo berdebar dgn keputusan spm ek.. insyaAllah.. ok tu..

good luck tau :-)

p/s : umo alisha baru 18 bulan :-)