info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Persada ,Johor and City square JB..

Semalam sarah pergi Persada johor with kawan-kawan..Buat pe at sane??? ermm.. ada karnival jom masuk u. Kitorang pi naik bas..bukan naik bas express tu tau.. bukan naik bas tambang juga..hehe..kitorang naik bas sekolah..hehe(jadi dak sekolah semula la gamaknyakan.. :D ) ..dalam 30 orang kot..(lupa la..wink2) ..
sampai je kat persada kitorang berkumpul at satu tempat tu tok bincang then selepas tu kitorang putuskan berpecah..dan kumpul semula kat tempat tu dalam kol 1.30 petang..

Memang ramai sangat2 orang at persada tu.. nak tunggu lift lagi bukan main lamanya..eskalator(betol ke ejanya cam ni..hentam je) pun lama gak...sebab ramai sangat..ye la apa tak nya..semua orang nak pi kat pameran tu kan.. dari pelajar sekolah... sampai la kami lepasan SPM.. apa tak nya sesak.. dah selamat sampai bawah kena pulak beratur untuk ke tempat pameran.. dah masuk dalam pun sesak gak.. lagi2 at uitm,utm...dan universiti yang lain la...(universiti2 yg popular mesti penuh la) ...tapi memang best.. banyak info yang kitorang dapat.. lepas pi persada kami jalan ke cs a.k.a city square.. hehe.. ada la dak lelaki at situ ckp camni.. " kenapa beg diowang semua sama?? " huhu.. boleh lak an.. agagaga.. diowang tak pi persada ke.. hehe.. k.. stop.. jom tgk pic lak.. x banyak pown.. 2 je..hehe

(berkumpul kat sini dulu.. kepenatan dah ni..)

(nie la hasil daripada persada..hehe..dapat la beg tu... jom masuk u..hehe) 

hehe...tu je la...at cs sarah x de gambar nye... jalan2 tawaf satu cs je semalam....huhu..
sampai umah dalam kol 8 malam kot..hehe.. capek deyh.. 



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

IntaNBerliaN said...

syok jugak jln sekali sekala g sini kn.. ;-)