info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Result SPM 2011 keluar 21/3/2012.. !!

ohh..tidak...tidak...tidak..(cuba memberontak) 
Hari tu kata 22/3 nie di cepatkan lagi sehari jadi 21/3... seram...fuhh..fuhh..tinggal 7 hari je lagi nie..
ya allah...perolehkan la hamba dengan result yang cemerlang ya allah..jauhkanlah hamba dari kegagalan...Walau apa pun keputusan yang engkau berikan aku akan terima seadanya ,kerana itu sahaja yang ku mampu buat.....rezeki masing-masingkan...semuanya dah ditentukan.. ^_^











➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

5 Prince n Princess sedang komen:

Niena Sofea said...

Done click ur Churp2 .. =)

fieda said...

good luck untuk semua yg mengambil spm..

IntaNBerliaN said...

wah.. dah makin dkt ek.. mesti berdebar kan... akak dulu pun sama.. xsenang duduk dibuatnya..hihii

Pwincess sarah said...

@fieda : thanx kak

@IntaNBerliaN : hehe,,,bukan x senang duduk je...kepala lutut nie pown dah naik longgar dah..hehe

Anonymous said...

Today is ethical poorly, isn't it?