info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Semakin hari semakin mendebarkan.. =="

holla...toink..toink..
ngah berdebar-debar sangat nie...auw..auw...
Hari nie 7/3/2012 Result STPM keluar... Tapi sarah yang berdebar-debar...auw...sebab apa berdebar-debar?? aish...apa lagi... berdebar2 la budak form 6 tahun lepas dah dapat result STPM ...tak lama lagi budak form 5 2011 lak dapat result SPM ..auw... setelah di bahagi darab tolak tambah bagai...tinggal 2minggu 1hari je lagi  result SPM kitorang akan keluar...tidur pun dah mula terganggu..macam2 la kan...kenapa la lambat sangat dye keluar...tak sabar dah ni..hehe..( cuba lawankan..so bermakna cepat sangat keluar ..dah cukup bersabar nie)
wink..wink...kakak..kakak..abang..abang...adik..adik...pak cik..pak cik..mak cik..mak cik...doakan sarah ea...doakan cita2 sarah tercapai suatu hari nanti..and...doakan sarah dapat result yang cemerlang kalau tak pun setakat lulus baik pown dah ok...and..sarah pun doakan kawan2 sarah yang nak amik result 22/3 nie pown dapat result yang memuaskan..amin... good luck semua.. ^_^

P/S : macam mane ek nanti bile masuk dewan nak amik result tu..mesti kaki terketaQ-ketaQ kot...hehe..
P/S lagi : apa pun keputusan yang kita akan terima ..kita mesti terima seadanya dan perbaiki lagi supaya menjadi lebih baik dari sekarang.. 

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

7 Prince n Princess sedang komen:

Betny Estafia said...

Hai.... I stop by here... please come to see my blog www.movendaqiqi.blogspot.com be my follower if you like... Cute channel! ^_^"

hamzah ian said...

rilek dik.. cool. .hehehe

Pwincess sarah said...

@hamzah ian : hehe...ok..ok..rilex..rilex...hehe

Mohd Ridwan said...

Saya pon memang ketaq lutut habis....just 14 days more!

nuyui a.k.a miss YUI said...

doakan bek2 belaka ea..amiinn..

Pwincess sarah said...

@Mohd Ridwan : jgn smpai tertanggal suda la lututnye..hehe

Pwincess sarah said...

@nuyui a.k.a miss YUI : amin...insyaallah..