info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Ayah sarah minat Proton Prevé pulak dah..

hahai.. haha...korang tau kan proton ada keluarkan satu lagi model terbaru.. iaitu PROTON PREVÉ .
Nama PREVÉ (disebut Prae-vae) adalah nama rasmi bagi bagi kereta model terbaharu Proton yang sebelum ini hanya dikenali melalui kod P3-21A. Model ini dihasilkan bagi menarik perhatian pasaran tempatan dan global. 
(wahh...global tu..wink..wink)
auw.. pilih..pilih..
(macam lari dari tajuk je..hehe)

Sebenarnya ayah sarah yang minat kereta ni.. dulu ayah minat myvi yang baru tu.. tapi lepas tengok proton Prevé nie semalam dekat tv terus jatuh hati..haha.. tapi serius memang cantik pun.. sarah suka body dia tu..auw..mengoda...haha.. 

P/S : sarah nak kete lamborghini boleh tak..?? ada sape2 nak bagi percuma tak.. nak beli tak mampu mahai sangat..hehe.. kite tatap je la gambar lamborghini kat bawah ni ea.. lalala
hah...ni la kereta sarah..smartkan..lalala.. mahal la.. takkan mampu beli kereta camni... :D
^_^



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: