info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Hantu durian

Wink..wink... rindu ngan korang...hehe..
ok.. ari ni sarah nak story pasal hantu durian..

Sejak dua menjak ni.. durian kat rumah memang cepat habis.. tak tau la siapa yang makan.. tup..tup.. tengok dah hilang.. aish.. ke mana la perginya.. tak ada sorang pun yang tau.. tanya keluarga len tak ada yang makan.. Rasa seram pun ada kan.. macam mana la durian-durian ni boleh hilang.. cuma tinggal  kulit dia je..
agak -agak siapa ye yang amik durian ni?? korang rasa siapa?? mungkin kah hantu durian yang amik?? persoalan yang tak terungkai dek akal.. kan..kan.. ce teka siapa yang amik durian tu..??
Inilah dia hantu duriannya..
(see kat bawah)

ni lah budak yang amik durian kat umah selama ni.. haha.. ok..ok.. gimik je tadi.. haha.. 
sebenarnya sarah nak ceritakan pasal budak comel kat atas ni.. 
Anak sedara sarah sorang ni memang suka makan durian.. kalau nampak durian je terus kejar..
haha..haziq..haziq...  ^_^

P/S: budak ni kuat buli tau.. huhu.. abang dia la jadi mangsa.. kesian... 




➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

ieda said...

budak2 memang suke deyan lah dik , anak2 akk di rumah pun hantu deyan .. aduhhh ;)