info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Melupakanmu..



Biarlah aku begini
Tinggalkan aku sendiri 
Melepaskan bayangmu 
Jauh dari hidupku..

Kenapa begitu senang dilupakan dan begitu susah untuk melupakan.. apa itu cinta?? cinta yang aku tak pasti apa ertinya.. cinta yang hanya membuat aku sedih.. membuat aku menangis.. kenapa mesti ada cinta?? kenapa cinta itu mesti wujud dalam diriku.. kenapa kau yang aku cintai... padahal.. aku tau yang kau tak betul2 mencintaiku.. tapi kenapa hatiku begitu susah untuk melupakanmu.. kenapa???walaupun aku cakap  kat kau yang aku tak akan ganggu kau lagi.. tapi aku tak boleh.. aku tak tau kenapa..setiap kali aku log in facebook.. tanganku mesti terus cari namamu.. terus buka fb mu.. aku nak sangat post kat wall kau yang aku rindu kau.. aku sayang kau.. tapi aku tak mampu.. aku cuma mampu menangis bila melihat gambar2 kau.. tengok wall kau..aku tak nak ganggu kegembiraan kau.. aku nak kau gembira..walaupun hatiku yang merana..

saat ni.. hanya allah je yang tau perasaanku.. begitu sakitnya hatiku.. begitu sedihnya hatiku.. tapi aku tak boleh lemah sebab hidup aku mesti diteruskan.. aku tak boleh lemah kerana lelaki..aku mesti lupakanmu walaupun aku tau begitu berat untuk aku melupakan..

*apakah makna semua ini??aku tak pernah rasa macam ni masa putus ngan ex bf ku dulu..tpi skrg..dah..dah.. stop.. lupakan dia.. dia dah lupa janji dia nak jaga aku.. dia dah lupa semuanya.. tak perlu dah ingatkan dia.. jika dia bukan jodohku aku terima.. sebab hidup aku masih panjang.. hope dia dapat yang terbaik.. dan aku juga dapat yang terbaik dri sekarang..

For MR.F : i'm so sorry....lagu ni untuk awak.. dengarlah.. hayatilah lagu ni sebab lagu ni bermakna sangat buat saya.. dan dengarlah lagu dekat blog ni.. 







➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

Tihara said...

as salam

jangan sedih2..cheers up, hiduo untuk bergembira :)