info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Back To December

Hai..hai.. holla semua.. Disember datang lagi!!..
Hari ni dah masuk bulan barukan.. cepat saja masa berlalu.. tup2 dah bulan baru... pejam celik lagi dah tahun baru..kan.. hah.. Hari ni 1/12/2012.. esok sarah dah nak balik rumah.. rasa macam tak nak balik je kan..kenapa la cepat sangat abis cuti ni... tak puas lagi la nak cuti.. hehe.. *ni la orang dah dapat cuti ..kata bosan la..apa la.. dah abis cuti lak sibuk2 lak nak cuti.. apa pun tak bolehkan.. hope bulan ni sarah capai apa yang sarah nak.. 
Hari demi hari..sarah dah dapat lupakan dia.. semua ni sebab bantuan Mr F ke dua sarah.. hehe.. lagi-lagi F.. tak de huruf lain ke.. sarah pun tak tau kenapa sarah asyik jumpa dengan orang pangkal F je.. adakah ini jodoh?? dulu ex...ex..ex.. sarah pangkal nama dia pun F juga.. bukan sarah cari ok..kebetulan je.. Mr F..Mr F..*sambil geleng-geleng kepala..  ehhh.. kembali ke cerita tadi. ok.. Pasal Mr F ke 2 tadi.. thank la sebab dah happykan sarah.. sampai sarah lupa dengan si dia...dan thank juga atas nasihat2 awak tu ye..walaupun sarah tak berapa kenal dengan Mr F ke 2 ni.. tapi sarah rasa dia baik.. tak tau la...sarah senang berkawan dengan dia.. ok lah.. perjalanan hidupku masih panjang..siapakah pemilik tulang rusukku ini?? siapakah engkau.. muncullah pada waktu yang telah ditetapkan.

::TERKADANG ADA KESEDIHAN DIBALIK SENYUMAN KITA..YANG MANA ORANG TIDAK TAHU APA YANG KITA RASA::

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: