info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Luahan Hati


Dikala ku kesepian.. blog ni la yang menjadi peneman..
terkadang setiap malam aku memikirkannya..
memikirkan apa salah ku padanya.. 
aku sedar diri aku tidak la sebaik mana.. aku tidak lah sehebat mana..
mungkin kah ini karma?? 
maybe...
aku inginkan seseorang yang dapat menjagaku.. yang dapat membimbingku..
dulu.. aku pikir dia lah orangnya.. tapi tak seperti yang di sangkakan.. dia bukan seperti yang ku sangkakan..
jika benar dia sayangkan aku dia mesti tak akan tinggalkan aku walaubagaimana keadaan sekalipun..perasaan memang sukar untuk di tafsirkan.. terkadang aku terpikir.. kenapa ini semua perlu berlaku... tapi kenyataannya ini adalah ujian.. mungkin bukan dia.. mungkin orang lain.. aku redha dengan ketentuannya.. jika dia milikku dia akan kembali kepadaku.. jika dia bukan milikku ketemukanlah dia dengan jodohnya dan aku dengan jodohku.. aku terima segala ketentuan takdir.. sebab aku dah penat.. penat nak mencari.. penat pabila hati ini disakiti.. aku terima dia seadanya.. aku tak pandang harta, rupa atau sebagainya..tapi aku pandang hatinya.. aku inginkan kasih sayangnya... aku inginkan bimbingannya.. sebab kasih sayang tidak boleh ditukar ganti seperti kita mencari harta.. mencari pakaian untuk keperluan kita.. 
Untuk yang ada pasangan tu jaga lah pasangan anda sebaik-baiknya.. semoga kekal until to jannah.. amin.. ^_^

P/S: luahan ini hanya mengikut apa yg terbuka dihati sarah.. if ada yang salah harap di maafkan.. 
Saya hanya manusia biasa yang mempunyai kelemahan.. :)

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: