info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Pelajar dan asignment..


Hai semua.. ermm.. sarah rasa bad mood sangat.. tension...!!.. sarah rasa nak mengadu ngan someone.. tapi sarah tak tau nak ngadu ngan sape.. lau dulu.. sarah leh la ngadu ngan bf sarah... tapi sekarang dah tak dah.. sunyi... sedih.. sepi... semua bercampur aduk.. dengan tension nya wat asignment.. nak menangis rasa nya.. ya allah.. kuatkanlah hambumu ini.. permudahkanlah segala urusanku ya allah.. serius sarah cakap.. sarah rasa sunyi.. walaupun orang tengok sarah happy je.. tapi hati sarah menanggung kesedihan.. hanya di blog ni je tempat sarah mengadu.. yes.. orang boleh baca semua yang tertulis dalam blog ni.. tapi sarah tak kesah sebab sarah rasa puas dapat luahkan kat orang.. walaupun awak..awak..semua tak bagi response.. tak bagi pendapat kat sarah.. 

Asignment pun semakin hari semakin banyak.. final pun dah tak lama dah .. ujian pun dah mula.. itu lah lumrah jadi seorang pelajar..tak lari dari asignment...tak lari dari ujian.. tak lari dari kuiz.. asignment di ibaratkan keperluan penting untuk menjadi seorang pelajar yang bejaya.. kan..kan.. :) tapi lau banyak sangat asignment leh tension juga.. hari-hari kena berfikir.. dengan kelasnya non stop.. omg.. hanya allah je tau perasaanku ini.. bila dah siap semuanya lega rasanya.. tapi hidup ini juga perlukan teman.. teman yang dapat memberi bimbingan kepada kita.. teman yang dapat menghilangkan penat diri kita.. teman yang dapat menceriakan hidup kita.. ermmm..

i'm so lonely.. i need someone in my life.. i need someone for support me .. i need u.. u..u..and u.. my friend...my lovely.. 

P/S: hatikuhanyamampumenangis..tiadasiapapunyangtaudikalakukesedihandikalakukesepiandikalakukesakitan.. +_+




➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: