info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Jatuh Cinta Lagi!!!


Lagiii...lagggiiii..daaannnnn lagggiii..
sejak aku putus dengan si dia..hati ini begitu mudah untuk menyukai seseorang..
Tapiiiiiiiiii... hanya hati , diriku sendiri dan juga allah yang tahu siapakah jejaka yang bertuah tu...ngeh~.. bertuah la sangat.. ermmmm.. perasaan.. baru ni aku rasa macam ni... berdebar-debar bila dekat dengan dia... terasa malu bila berhadapan dengan dia.. tapi tiada siapa yang tahu hati ini....

Jika di suruh meluahkan perasaan ini pada dia..?? ooohhhh tidak... aku tidak mampu untuk meluahkan.. aku cuma mampu memendam perasaan.. sebab aku tak nak bertepuk sebelah tangan dan aku tak ingin ulangi kesilapan terdahulu, terlepas orang yang aku sayang. Sungguh pedih,sedih bila orang yang kita sayang tinggalkan kita kan.. no..no..no... sebab aku takkan baca buku yang telah aku baca berulang kali jika pada pengakhiran cerita tu adalah kesedihan. Sekiranya kita baca buku yang sama berulang kali, ia diibaratkan seperti kita ulang balik kesilapan kita walhal kita dah tau akan berulang semula peristiwa pahit itu. 

Berbalik pada cinta...Terkadang aku terpikir.. masih wujudkah cinta itu?? apakah erti cinta sebenar?? masih awal lagikah untuk aku mengenal erti cinta ??? cinta..CINTA.. perkataan itu sungguh menyakitkan.... kerana CINTA kita boleh menangis...kerana CINTA jugalah kita boleh bergembira... dugaan... 

kalau di fikir-fikirkan semula.. masih awal untuk aku mengenal erti cinta... lagi..lagi..mencari cinta itu.. biarlah cinta itu datang dengan sendirinya.....Mungkin masa aku dah bekerja aku jumpa CINTA sejati yang mana kita akan bersama sampai bila-bila... CINTA sekarang adalah cinta monyet bagiku...walaupun orang kata cinta monyet tu cuma masa waktu kita sekolahkan...tapi tak salah lau kita anggap cinta di alam kolej ni cinta monyet..sebab maksud cinta monyet adalah cinta yang kita tak pasti sama ada dia adalah soulmate kita atau bukan... 


I WAIT U MY SOULMATE... 
^_^ 
<3


➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: