info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Perlawanan JDT VS PAHANG ditangguhkan!!!


huhhhh... punya la semangat tengok bola ari ni.. tup..tup... ditangguhkan akhirnya.. 
Apa-apa pun JOHOR tetap dihatiku... 
LUASKAN KUASAMU JOHOR!!!


P/S: comfirm esok masuk paper muka surat depan sekali pasal kekecohan dekat stadium pahang tadi... siapa yang tengok tv tau la apa yang jadi... huhu...

Nota kaki: penyokong di setiap negeri dah makin ramai...tak macam dulu... sekarang mereka semua dah mula menyokong pasukan negeri masing2, so tak heran la kalau stadium pun boleh penuh.. apa yang perlu dibuat...luaskan lah stadium tu... supaya tak ada lagi kes2 macam ni.. dekat trek(betul ke tak ejanya ni) pun ramai penyokong yang duduk.. huhu... masalah2... 


➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

3 Prince n Princess sedang komen:

Farah Waheda Wahid said...

kecoh jugak jadinya kan?

Anonymous said...

masalahnya mcm nk kaut keuntungan lbh ja...dah taw stadium limit 50ribu org jual tket lbh2 npe...

Pwincess sarah said...

@Farah Waheda Wahid : ha'a... x leh wat pe dah kan