info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Segmen : Jom Buat Doodle



Hai Semua.. tengok banner yang comel lote kat atas tu.. JOM BUAT DOODLE hah... jom la buat doodle...ok sarah pun newbie lagi dalam membuat doodle ni... tak berapa nak pandai.. tapi boleh la belajar sikit2 tok buat doodle.. ermm.. dan kat bawah ni doodle yang sarah buat.. 

(yang ni doodle pertama dalam seumur hidup sarah.. tak pernah buat doodle pun sebelum ni)

(doodle yg ni dah upgrade sikit.. hehe... nama dia arisya..)
siap nama gitu.. hehe

P/S: hope doodle sarah diterima... ^_^ ... ops..ops.. sebelum terlupa.. kepada kawan2 yang nak join juga segmen ni klik banner kat ataaaassssss sekali ok.. thank.. :)



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: