info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


Bila Hati Mula Berdetik


See tajuk?? 
Macam orang sedang dilamun cinta tak??  
hah.. sebenarnya ada betul dan ada taknya juga.. 
kenapa betul sebab sarah suka + minat dengan sorang budak ni..
dan yang tak betulnya sarah tak tau betul ke tak perasaan sarah ni.. ke just mainan perasaan..
ermmm. 
cuma.. hari demi hari.. perasaan tu makin kuat...
bila bertentang mata dengan dia perasaan tu mesti lain daripada biasa..
rasa berdebar-debar.. rasa macam something yang tak dapat nak diungkapkan..
 dan perasaan tu juga lah yang buat sarah cuba elakkan diri daripada bertentang dengan dia.. tapi dalam hati yang kecik ..sarah nak sangat berada dekat dia.. tapi perasaan tu cuma mampu dipendam je.. 
nak luahkan?? ermm.. memang tak la kan..
sarah ni jenis pemalu.. dan memang suka pendam perasaan ni.. haha.. boleh macam tu,..
.................................................................

buat masa sekarang sarah tak nak pikir pasal tu semua.. tapi macam mana nak buang perasaan macam tu.. macam payah je.. sebab dia dah tersemat kat hati.. (poyakan ayat) .. boleh sebenarnya.. dengan izin allah swt ..insyaallah suatu hari nanti dapat jodoh yang terbaik... amin.. jika dia jodohku jagalah di sebaik-baiknya. .. sehingga kami dipertemukan suatu hari nanti.. 

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

2 Prince n Princess sedang komen:

Farah Waheda Wahid said...

In Shaa Allah... Jodoh tu akan tiba juga satu hari nanti...cuma kita x tau sama ada cepat atau lambat jer...

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololooo adik akk ni =)