info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Bila jerebu menguasai johor..


Wah tajuk tak boleh bla.. hehe.. 
Ok.. serius.. jerebu kali ni memang paling teruk.. 
bandar kota tinggi memang dah macam kat cameron je.. cuma yang bezanya cameron sejuk.. kat sini panas.. huh..

Tadi balik dari kelas sarah ada amik satu gambar kat bandar penawar..nak tengok.. meyh sini tengok jap..

See... nampakkan keputih-putihan asap tu.. waktu pagi tak la teruk sangat tapi dah masuk tengah hari.. amik kau bau asapnya dah la kuat .. gatal hidung... batuk..semua ada... 


Yang ni pulak gambar kat sungai rengit.. 

Ni pulak gambar kat jambatan pasir gudang- desaru... 
Dah macam dekat oversea pun ada.. haha... 

P/S: ya allah bila la nak reda jerebu ni... makin lama makin tebal.. nak keluar pun kena pakai mask.. info terkini 

Kol 11.00 dah cecah 314...  :( ok saya umumkan mulai esok kolej cuti sehingga jerebu pulih.. ekk.. mudah-mudahan cepat la hujan...bia jerebu kat sini reda.. cuaca macam ni ..kesihatan pun jadi tak menentu... ni pun dah mula bersin2 je.. 



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

Mimi Azirah said...

Memg tgi tahap gaban ipu kat johor nih kan