info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Cuti sekolah sudah sampai kemuncaknya..


Selamat kembali ke sekolah ye adik-adik semua.. cuti sekolah dah pun sampai ke penghujungnya , hari ni hari sabtu dah .. dan esok last day cuti sekolah.. auw..tersangat-sangat la cepat waktu berputar.. mesti ada yang cakap macam ni..

Dialog 1 : ish.. kenapalah cepat sangat cuti ni.. tak puas lagi nak jalan-jalan..(tak puas nk cuti)
Dialog 2 : Alamak.. tinggal esok je cuti.. macam mana ni homework tak siap lagi.. abis la..abis la..
Dialog 3 : Malas la nak sekolah esok, homework tak siap mesti kena rotan... aduhh.. (ponteng da)
Dialog 4 : yeahh.. tak sabarnya nak masuk sekolah semula,, rindu dah ngan kawan-kawan banyak benda   yang nak kongsikan dengan kawan2.

Hah.. tu la antara dialog yang mungkin sering digunakan oleh pelajar.. betul ke tak??? mesti ada punya yang cakap macam tu... homework tak siap.. last minit baru buat.. sarah pun pernah macam tu.. tapi time zaman pakai baju putih je.. hehe.. sekarang sarah dah masuk kolej so dah tak buat macam tu dah.. homework comfirm siap da... dah matang katakan... ^_^ .. 

Untuk adik-adik yang bersekolah tu belajar rajin-rajin ok jangan tahu nak main je.. dan jangan lah syok sangat nak bercinta tu.. cinta monyet ni bukannya kekal sangat.. kalau yang kekal tu alhamdulillah la.. yang penting korang ada prinsip sendiri.. kalau nak bercinta sekali pun pelajaran jangan lupakan.. jangan sampai meroyan akhirnya... 

P/S : tu je la untuk entry kali ini.. apa yang sarah nak katakan.. PELAJARAN TERSANGAT2lah PENTING.. kalau kita tetapkan niat kita untuk perkara yang baik mudah-mudah dipermudahkan segala urusan.. ingat zaman persekolahan sememang kenangan yang tersangat yang terindah.. mungkin adik-adik  yang masih bersekolah ni tak rasa lagi tapi bila dah habis nanti mesti akan terasa.. betul tak akak-akak dan abang-abang semua.. hehe.. 

notakaki: mungkin ramai yang tak suka pakai baju putih kain biru/ baju putih kain hitam tu kan,..so belajar la betul2.. nanti boleh masuk universiti / kolej.. 

Adik-adik jangan jadi macam ni ok.. :)


Datang sekolah dengan semangat yang baru.. disertakan dengan doa..macam kat gambar atas ni



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: