info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Design Jadual Sem 3


hello..hello.. hah.. esok dah start kuliah untuk semester 3 ni.. so semalam sarah ngah bosankan... jadi sarah buat la jadual nak letak kat dalam laptop ni.. nanti senang bukak laptop je nak tengok jadual.. kenapa tak print.. erm..erm.. sarah rasa membazir je print kena guna ink yang banyak sebab jadual yang sarah buat warna-warni da.. nak tengok?? jom tengok kat bawah ni..

Klik untuk tumbesaran

Pada sarah la..jadual kali ni nak cakap padat...tak la padat sangat.. tapi subjeknya semua panjang2.. terutama sekali subjek pembangunan multimedia. ish..ish... bape jam tu.. tapi sarah suka.. hehe..

ok tu je la.... nak pergi kemas barang nak balik bandar penawar sat gi.. sok dah start kuliah.. dan blog ni.. terpaksa la cuti buat beberapa hari mungkin.. bye...bye.. doakan sarah berjaya untuk sem ni dan mendatang..  ^_^


➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen: