info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Berrteka teki dengan hati


Setiap orang mesti ada crush kan.. atau lebih tepat sekali ada seseorang yang korang minat.. ermm.. sarah?? ok.. tipu lah kalau tak ada... dulu sarah minat dekat seseorang ni.. namanya capital A(nama dirahsiakan) ..ntah bila bertentang mata dengan dia mesti perasaan ni rasa lain.. rasa berdebar-debar.. ni ke yang dinamakan cinta? ntah la sebab kalau tengok dia dekat ngan perempuan mesti hati ni rasa marah.. adoyai..tak pernah rasa macam tu selama ni... tapi sarah rasa macam sarah ni bertepuk sebelah tangan je kot .. dia tak de perasaan pape at sarah.. dah setahun lebih kot sarah pendam perasaan ni, terbaikkan..ehh rasanya dah nak dekat 2 tahun da.. hehe..siapa orangnya? biarlah rahsia.. biarlah perasaan tu kekal tersimpan sampai bila-bila.. biarlah sarah sorang je yang tau siapa orangnya...if de jodoh dia takkan kemana.. sarah dah penat dah tunggu dia.. tunggu bila dia nak nyatakan perasaan dia.. nape tak tanya dia? erm..ermm.. tu bukan sarah.. sarah ni pemalu. so payah la nak nampak sarah luahkan perasaan kat orang... lebih suka pendam je.. hehe

Biarlah dia menjadi masa silam dan kenangan yang tak pernah dilupakan.. sekarang sarah dah ada capital S.N ... hope kitorang kekal sampai hujung nyawa... sarah sayang dia.. sarah harap dia takkan kecewakan sarah.. takkan buat sarah sedih.. takkan curang ngan sarah...kalau ada jodoh kami akan bersatu one day... amin.. ^_^ 



➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

3 Prince n Princess sedang komen:

Nurul Atikah said...

Dasyat Giler Ayat Kak Sarah ! hehe .. apapon semoga berkekelan sampai ke junjung pelamin dengan Capital S.N akak tu .. ! Aminnn..

Pwincess sarah said...

@Nurul Atikah : haha.. junjung ke jinjang dear.. hehe.. ok..amin.. :)

Nurul Atikah said...

@Pwincess sarah ohh yeke ?? hehe BM slow sikit hahah .. tebalik pulak dhh hehe .