info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni



Jadual Pembelajaran for Semester 4..

Hahai... semalam , sarah gi kolej.. buat apa?? hah.. gi daftar la..daftar untuk sem 4 ni.. Semalam salin jadual sekali... Semalamkan sarah ada update sal subjek sarah untuk sem ni kan.. sekarang sarah nak tunjuk jadualnya lak.. Macam seronok je ..macam seronok je jadual kali ni.. jap ea.. tengok ni..
(nampak tak?? lau tak nampak klik kat gamba tu untuk tumbesaran)
Penat tau sarah buat jadual ni.. haha.. 

Sem ni macam seronok je , sebabnya tak de kelas pagi.. lepas tu.. tak la padat sangat macam sem lepas , sampaikan nak buat asignment pun tak cukup masa. kali ni inshaallah boleh.. yeaahhhh!! i can do it ... wish me succes ..ok.. ^_^

P/S: Apa yg penting subjek BI tak de sem ni.. haha.. oh my english... !!.. :D

➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

1 Prince n Princess sedang komen:

Farah Waheda Wahid said...

wah bestlah tak ada kelas pagi... tapi lewat petanglah pulak habis kelasnya kan...