info
fb
About Me
Home
Kalau anda baik hati klik la iklan ni


My Craft


Hai semua.. Rindu...rindu nak mengupdate blog ni.. rindu dengan blog teddy yang comel ni. hahax.. ok perasan.. 
Korang semua apa khabar?? sarah harap korang sihat2 belaka ok.. ermmm. berbalik pada tajuk entry ni.. sarah nak story sikit.. ehh..bukan..bukan.. sebenarnya nak tunjuk hasil handmade sarah(hasil kraf) .. sebenarnya sarah dapat tempahan dari kawan sarah.. dia suruh buat keychain.. alhamdulillah rezeki time cuti sem ni... walaupun tak berapa banyak tapi lepas tok belanja.. hehe..nak tengok x?? nak tengok x?? meyh tengok kat bawah ni.. 
RM 8.50..

Keychain minion couple
RM16 sepasang

Keychain felt nama(depan belakang)
RM 4 ( 1-5 huruf) lau lebih huruf akan di cas RM 0.20 

kawan sarah ni order 2..tu gambaran depan dan belakangnya.

Ok tu je la yang sarah buat time cuti semester kali ni.. ermm.. tinggal bape minggu je lagi sebelum naik kuliah balik.. Esok result final exam kuar.. hope semuanya ok la.. 


➳♥ terima kasih daun keladi,ade mase baca lagi k..and jangan lupa like..=♥

0 Prince n Princess sedang komen: